Transporta pakalpojumi
Kravu parvadajumi
Mūsu misija:
Kā uzticams partneris mēs pievienojam vērtību mūsu klientu biznesam
Mūsu vīzija:
Visefektīvākais un visvairāk uz klientiem orientētaiss Baltijas valstu loģistikas uzņēmums
KVALITĀTES PAMATPRINCIPI:
Augsti kvalitatīva biznesa apkalpošana
Solījumu izpilde:
Rūpes par klientiem, partneriem un darbiniekiem,Interesēties par klientu, partneru un darbinieku apmierinātību
Strādāt klientu, partneru un darbinieku labā.
Piedāvājam:
Ātru atbilstību cenu pieprasījumiem;
Korektus pakalpojumus atbilstoši līgumiem;
Iekšējo 'neatbilstību' neatkārtošanos;
Klientu, darbinieku un partneru apmierinātību ar MNB ROYAL.
Nepārtraukta uzlabošanās :
Periodiski veicot apskates un iekšējos auditus, vadība aktīvi sekos kvalitātes vadības sistēmas efektivitātei un kvalitātes mērķu izpildei, tā nepārtraukti atjaunojot un uzlabojot kvalitātes vadības sistēmu.
Jūsu pievienotās vērtības radīšanu MNB ROYAL nodrošina vairākos savas darbības pamatposmos: attīstot pakalpojumu, nepārtraukti uzlabojot pārdošanu, klientu apkalpošanu, veicot pastāvīgu pakaplojumu uzraudzību un analīzi.
Pakalpojumu attīstība :
Pakalpojumu attīstības etapā apkoposim klientu, darbinieku un partneru priekšlikumus gan esošo, gan jaunu pakalpojumu attīstībai un kvalitātes uzlabošanai.
Pakalpojumu attīstībā, novērojot procesu sistemātiski , piedalās visu sfēru pārstāvji.
Konsultatīva pārdošana :
Pārdošanas etapā Jūs aktīvi iepazīstināsim ar MNB ROYAL piedāvātajām iespējām.
Mūsu profesionālie darbinieki palīdzēs Jums izvēlēties tieši Jums piemērotāko loģistikas risinājumu.
Sastādot piedāvājumu, ņemsim vērā Jūsu vēlmes un vajadzības kā arī MNB ROYAL iespējas.
Kvalitatīva apkalpošana :
Apkalpošanas etapā organizēsim Jūsu pasūtījuma izpildi. Individuāli pieejot Jūsu vajadzībām, piedāvāsim iespējami labāko risinājumu.
Klientu apkalpotāji savā darbībā vadās pēc kvalitātes vadības sistēmas procedūrām. Tā nodrošināsim nepieciešamo dokumentāciju, informāciju par sūtījuma pārvietošanos un preces piegādāšanu norunātajā laikā.
Kontroles un mērījumu laikā novērosim kvalitātes vadības sistēmas iedarbības efektivitāti un Jūsu apmierinātību ar mūsu pakalpojumiem.
Nekavējoši reaģēsim uz Jūsu atsauksmēm un veiksim atsauksmju analīzi sadarbības uzlabošanai.
Regulāri analizēsim sadarbības apjomu un kvalitāti.
Sadarbojamies tikai ar uzticamiem partneriem, tā nodrošinot pakalpojumu kvalitāti. Regulāri izvērtējam arī mūsu partneru sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Klientu apmierinātības pētījumu rezultāti kalpo par pamatu kvalitātes mērķu pielāgošanai jaunām prasībām un pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanai.
Ar Cieņu
MNB ROYAL Vadība.
Kā uzticams partneris mēs pievienojam vērtību mūsu klientu biznesam
Mūsu vīzija:
Visefektīvākais un visvairāk uz klientiem orientētaiss Baltijas valstu loģistikas uzņēmums
KVALITĀTES PAMATPRINCIPI:
Augsti kvalitatīva biznesa apkalpošana
Solījumu izpilde:
Rūpes par klientiem, partneriem un darbiniekiem,Interesēties par klientu, partneru un darbinieku apmierinātību
Strādāt klientu, partneru un darbinieku labā.
Piedāvājam:
Ātru atbilstību cenu pieprasījumiem;
Korektus pakalpojumus atbilstoši līgumiem;
Iekšējo 'neatbilstību' neatkārtošanos;
Klientu, darbinieku un partneru apmierinātību ar MNB ROYAL.
Nepārtraukta uzlabošanās :
Periodiski veicot apskates un iekšējos auditus, vadība aktīvi sekos kvalitātes vadības sistēmas efektivitātei un kvalitātes mērķu izpildei, tā nepārtraukti atjaunojot un uzlabojot kvalitātes vadības sistēmu.
Jūsu pievienotās vērtības radīšanu MNB ROYAL nodrošina vairākos savas darbības pamatposmos: attīstot pakalpojumu, nepārtraukti uzlabojot pārdošanu, klientu apkalpošanu, veicot pastāvīgu pakaplojumu uzraudzību un analīzi.
Pakalpojumu attīstība :
Pakalpojumu attīstības etapā apkoposim klientu, darbinieku un partneru priekšlikumus gan esošo, gan jaunu pakalpojumu attīstībai un kvalitātes uzlabošanai.
Pakalpojumu attīstībā, novērojot procesu sistemātiski , piedalās visu sfēru pārstāvji.
Konsultatīva pārdošana :
Pārdošanas etapā Jūs aktīvi iepazīstināsim ar MNB ROYAL piedāvātajām iespējām.
Mūsu profesionālie darbinieki palīdzēs Jums izvēlēties tieši Jums piemērotāko loģistikas risinājumu.
Sastādot piedāvājumu, ņemsim vērā Jūsu vēlmes un vajadzības kā arī MNB ROYAL iespējas.
Kvalitatīva apkalpošana :
Apkalpošanas etapā organizēsim Jūsu pasūtījuma izpildi. Individuāli pieejot Jūsu vajadzībām, piedāvāsim iespējami labāko risinājumu.
Klientu apkalpotāji savā darbībā vadās pēc kvalitātes vadības sistēmas procedūrām. Tā nodrošināsim nepieciešamo dokumentāciju, informāciju par sūtījuma pārvietošanos un preces piegādāšanu norunātajā laikā.
Kontroles un mērījumu laikā novērosim kvalitātes vadības sistēmas iedarbības efektivitāti un Jūsu apmierinātību ar mūsu pakalpojumiem.
Nekavējoši reaģēsim uz Jūsu atsauksmēm un veiksim atsauksmju analīzi sadarbības uzlabošanai.
Regulāri analizēsim sadarbības apjomu un kvalitāti.
Sadarbojamies tikai ar uzticamiem partneriem, tā nodrošinot pakalpojumu kvalitāti. Regulāri izvērtējam arī mūsu partneru sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Klientu apmierinātības pētījumu rezultāti kalpo par pamatu kvalitātes mērķu pielāgošanai jaunām prasībām un pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanai.
Ar Cieņu
MNB ROYAL Vadība.
Kontakti
Adrese
Lokomotives94/59
Rīga
LV-1057
Telefons
+37129476339
+37129476339
+37167917007
E-pasts
mnbroyal@inbox.lv
Mājas lapa
Rekvizīti
Juridiskā adrese
Lokomotives94/59
Rīga
LV-1057
PVN nr.
LV40003922934
Reģistrācijas nr.
000392293
Bankas konts
LV33haba0551016748122
HABALV22
Hansabanka
HABALV22
Hansabanka